Kako izbrati poslovna in promocijska darila?

promocijska poslovna darilaVas zanima katera poslovna darila najpogosteje podarjajo slovenska podjetja? V nadaljevanju članka vam razkrivamo tudi podatke o tem katera promocijska darila katerih namen je pospeševanje prodaje so najbolj popularna med podjetji. Največ podjetij kupuje poslovna in promocijska darila prek veletrgovcev, ki so specializirani za prodajo tovrstnih daril. Do teh podjetij se najlažje pride tako, da v Google.si vtipkamo »promocijska darila« ali pa ključno besedo »poslovna darila«.

Vsekakor je zelo koristno, da si dobro ogledamo ponudbo daril na spletnih straneh, da si zožimo izbor in da si naredimo seznam izdelkov oz. daril, ki bi prišla v poštev za obdarovanje, potem pa to ponudbo primerjamo s cenami še pri vsaj dveh ali treh trgovcih z darili. Pri izbiri podjetja pri katerem boste kupili promocijska ali poslovna darila bodite pozorni na dostavne roke, plačilne pogoje in morebitne garancije.

V kolikor se odločate za promocijska darila boste morali upoštevati tudi stroške tiska vašega logotipa ali vašega slogana na izdelek, ki ga boste delili v promocijske namene. Poleg pisarniškega materiala (pisala, rokovniki, pripomočki za delo v pisarni), so zelo popularni koledarji, med tekstilnimi izdelki prednjačijo kape, majice in copati, med kulinaričnimi izdelki se zelo veliko podari bučnega in olivnega olja, medu, domačih marmelad, zeliščnih čajev, čokolad in salam. Med bolj izbrana darila vsekakor sodijo izdelki priznanih umetnikov (slike, kipi, grafike) in kreatorjev.

V primeru, ko podelimo poslovno darilo nekomu iz tujine so zelo popularne knjige in izdelki domače obrti, ki se sklicujejo na slovensko tradicijo in zgodovino. Med darili višjega cenovnega razreda zasledimo kristal, čiške, ure, replike umetniških del, draga nalivna peresa. Obeski za ključe, koledarji in rokovniki niso več tako priljubljeni in med prejemniki zaželeni kot so bili nekoč. Pri promocijskih darilih je za podjetje pomembno, da lahko nanj odtisne logotip in da si ga bo prejemnik zapomnil ter tako vplival na dvig prodaje.