Medtem ko velja, da je Google AdWords oglaševanje najbolj učinkovita oblika pull marketinga pa velja Facebook oglaševanje za najbolj učinkovito obliko push marketinga. Najprej velja seveda razložiti kakšna je sploh razlika med push in pull marketingom in kakšen prednosti prinaša Facebook oglaševanje.
Če se oglasi prikažejo na zahtevo uporabnika (na internetu se to dogaja na iskalnikih, kjer uporabnik vnese v iskalno polje ključno besedo in se lahko na strani rezultatov iskanj prikaže slikovni ali tekstovni oglas, če je vsaj eden izmed oglaševalcev zakupil ključno besedo, ki jo je uporabnik vpisal v iskalno polje), potem govorimo o pull marketingu. Ko oglaševalec prikazuje na kateremkoli mediju oglase, ne da bi uporabnik prosil za to, govorimo o push marketingu. Ker gre v večini primerov pri tem oglaševanju za vsiljene oglase, je ta oblika oglaševanja običajno manj učinkovita kot pull oglaševanje.
Med najbolj učinkovite oblike push oglaševanja vsekakor sodi Facebook oglaševanje. Zakaj? Predvsem tega, ker nam lahko ponudi velik doseg (reach), še bolj pa zaradi tega, ker omogoča Facebook oglaševanje res zelo natančno targetiranje. To pomeni, da lahko precej natančno izberemo ciljno občinstvo, ki mu želimo servirati oglase. Potrebno je vedeti da seveda dosegamo boljše rezultate bolj kot imamo natančno izbrano ciljno občinstvo. In kako lahko targetiramo pri Facebook oglaševanju? Odločimo se lahko za targetiranje na podlagi spola, starosti, lokacije, jezika, zakonskega stana, izobrazbe, interesov ciljnega občinstva, itd.
Ves ta razpon možnosti, da oglaševalcu, ki oglašuje na Facebooku veliko možnosti za natančno targetiranje in tudi za prilagoditev oglasa oz. komunikacijskega sporočila samemu ciljnemu občinstvu. Takšen način serviranja oglasov je seveda veliko bolj učinkovit kot če bi oglase predvajali npr. na spletnemu portalu z novicami (npr. 24ur.com) kjer se zadržujejo tako stari kot mladi, tako ženske kot moški in vsi ti imajo ogromno različnih karakteristik in zanimanj. Če bi radi dosegali dobre rezultate, je Facebook oglaševanje vsekakor prava odločitev.