Se odpravljate po pisarniški material? Vsake toliko časa je potrebno napolniti prazne predale in omare. Saj običajno nujno potrebujemo točno tisto, česar nam je pravkar zmanjkalo. Zelo zmoti proces dela, če nam ob napačnem trenutku zmanjka kuvert ali celo papirja. Za nakup pisarniškega materiala kliknite na povezavo http://birostore.com/pisarniski-material/.
V prejšnjem podjetju smo delali vse po starem. Za nabavo zalog je bil zadolžen vedno isti gospod. Ne zato, ker bi bil nek ekspert za pisarniške zadeve, ampak zato ker je bil močan moški in je obvladal vzvratno parkiranje kombija na dvorišče pred izbrano papirnico. Pričakoval je, da se mu je pravočasno dostavilo vsa naročila z vseh oddelkov, priročno zložena v eno tabelico. Največ dela nam je vsem pobralo naročanje kartuš, saj smo morali poleg originalnih našteti še morebitne cenejše verzije. Za vsak primer, če bi jih imeli na zalogi.
Tako se je z vsako odpravo po pisarniški material ukvarjalo vsaj tri do pet ljudi iz različnih oddelkov. Zadeva nam je pobrala precej časa. Običajno pa so se našli še kakšni vodje oddelkov, ki so pred odhodom zašepetali posebne želje. Tako je vedno prišel iz papirnice z nekaj dodatnimi zavitki dražjih nalivnikov za VIP uporabnike.
Pisarniški material sedaj naročamo precej drugače. Evidenco vodimo na spletu in tako točno vidimo česa nam začenja primanjkovati. Naročamo preko spleta in tako običajno pridobimo še dodatne popuste za večje naročilo in zveste stranke. Ne potrebujemo več silaka s kombijem, saj nam naročeno dostavijo do vrat pisarne. Nekaj časa še vedno porabimo za zlaganje škatel s papirjem iz palete na police v shrambi, proces naročanja pa smo skrajšali na minimum.
Pri nas pisarniški material ni več eden večjih porabnikov našega časa. Pa pri vas? Ste kdaj prešteli, koliko časa se z naročanjem in evidencami vsak mesec ukvarjajo vaši zaposleni? Če upoštevate še njihove urne postavke, je vse skupaj precejšen strošek. Avtomatizirajte naročanje ter dostavo in prihranite.